Rabu, 14 Mei 2014

Pengalaman menjadi blogger

Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang

Alhamdullillah ... begitu pantas masa itu berlalu. Diam tak diam telah masuk 5 tahun saya menjadi blogger. Boleh pergi lihat blog Kisahku ainraihan.blogspot.com . Saya mula menulis pada 17 Mac 2009.

Kenapa saya jadi blogger?

Jawapan sudah tentunya adalah kerana saya minat menulis. Bila semangat berblog dan menulis datang , saya boleh membuat 3 entri terbaru sehari. Mesti Cikgu Ayu tergelak sekarang nie hehehe ... Bila datang angin kus kus ... hemmmmm... jawabnya bersawanglah blog blog saya.

Teringat saya pada kata kata cikgu saya , cikgu BM saya selalu kata ..." Raihan , awak ni kalau cikgu suruh mengarang karangan sampai 20 muka surat pun boleh. Manalah awak dapat idea. Saya jawab ... Anugerah dari Allah , Cikgu. Saya Sayang Semua Cikgu Cikgu Saya ... 16 Mei setiap tahun hari Guru. Jika diberi peluang saya nak jumpa semua cikgu cikgu yang sangat berjasa pada saya. Saya rindu cikgu saya. Saya nak cerita tentang kisah kisah perjalanan hidup saya pada cikgu saya. Ya Allah, bila bercerita tentang cikgu mesti hati saya jadi sayu. Serius saya memang sangat RINDU cikgu cikgu saya.

Walau di mana cikgu saya berada ... sama ada mereka masih hidup atau telah kembali kepada penciptaNya. Saya doakan semoga Allah SWT senantiasa merahmati semua cikgu cikgu yang pernah mendidik saya hingga saya menjadi seperti saya sekarang. Moga kita dipertemukan di sana nanti. In Sha Allah. Love My Cikgu So Much.

Al Fatihah ...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan