Rabu, 11 Jun 2014

Hasil jemariku


 Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani





Hari ini nak berkongsi tentang minat saya nan satu. Hobi menjahit ini memang sebati dalam diri sebab mak dan abah saya memang pandai MENJAHIT. Suka sangat menjahit.

Gambar-gambar tote bag di atas adalah hasil air tanganku sendiri. Pada mereka yang duduk area Sungai Besar dan Sabak Bernam, jika berminat nak menjahit tote bag tapi tak tahu boleh whatsapp saya hp saya 013 3109360. Saya ada buka kelas menjahit tote bag secara persendirian ataupun berkumpulan. Sambil belajar menjahit boleh kita sembang sembang ...







Jemput layan gambar yew teman-teman pembaca ...



Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca semua.

Perniagaan membuatkan aku benar benar tawakal kepada ALLAH SWT sebab REZEKI rahsia ALLAH SWT.

Jom Berniaga ... Berniaga Sunnah Rasulullah SAW.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan