Selasa, 7 Oktober 2014

Peringatan buat SAYA


Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Mengasihani

Teks                :  Raihan Ahmad
Gambar           : Daripada group ABDR
Catatan Entri   : 1



Alhamdulillah, kembali semula di landasan yg betul. Terima kasih kepada guru online saya cikgu http://anysidayu.blogspot.com  kerana memberi teguran membina. Sebagai seorang pelajar OUM, SAYA MEMANG ANTI PLAGIAT. Biasanya apabila saya fokus kepada assignment atau tugasan subjek yang lecture atau pensyarah beri memang saya lah manusia yang paling banyak membuat rujukan buku.

Bermula Oktober ini saya berazam untuk memberi tumpuan penuh pada penulisan saya sendiri di blog ini di mana blog ini terbina adalah hasil bimbingan cikgu online saya .

Pada cikgu online saya, untuk tugasan 44 entri penulisan secara konsisten, saya letak label 44 entri. Mohon tunjuk ajar andai ada kekurangan saya ini.

Sebenarnya untuk menjadi seorang blogger yang kerap mengemaskini catatan adalah sesuatu yang bukan mudah. Namun itulah yang dinamakan cabaran.

Sekarang aku CABAR DIRI untuk konsisten dalam penulisan.

Baiklah, setakat ini dahulu catatan saya, moga kita berjumpa lagi...



Salam kasih sayang dari saya untuk pembaca semua.

Perniagaan membuatkan aku benar benar tawakal kepada ALLAH SWT sebab REZEKI rahsia ALLAH SWT.

Jom Berniaga ... Berniaga Sunnah Rasulullah SAW. 

1 ulasan:

  1. terus konsisten menulis kak, fokus dan balik semula pada tajuk utama blog insya Allah saya percaya akk boleh menulis dengan lebih konsisten lagi. misi menyiapkan 44 entri (y) Tahniah!!!

    BalasPadam